loading...

درباره همه چیز

بازدید : 27
شنبه 11 دی 1400 زمان : 10:34

کفسابی

امروزه، آراستگی، زیبایی و جلوه‌های بصری در هر حوزه‌ای، جایگاه ویژه‌ای در چشم جهانیان به خود اختصاص داده است؛ یکی از افعال زیباسازی و جلوه‌های بصری در حوزه‌ی ساختمانی، انجام خدمات کفسابی است. در سال‌های گذشته، غالباً کاخ نشینان، ثروتمندان و قشر بالادستی جامعه بودند که متوجه زیبایی‌های معماری محل کار و سکونت خود بوده و کمابیش از خدماتی نظیر کفسابی، در ساختمان‌های خود بهره می‌گرفتند. اما امروزه، این خدمات تنها خاص قشر بالادستی جامعه نمی‌شود و در مقایسه با اینکه در گذشته این عمل به صورت دستی و آنالوگ انجام می‌شده، با توجه به ساخت دستگاه‌های نیمه اتوماتیک داخلی پیشرفته و هزینه‌های تعدیل شده آن، می‌تواند در خدمت اقشار مختلف جامعه و تمامی اماکن اداری، مسکونی، تجاری و صنعتی قرارگیرد. در این نوشتار تلاش ما بر این است شما را به صورت تئوریک با چیستی و چگونگی این خدمات آشنا سازیم.

برچسب ها کفسابی ,
بازدید : 33
شنبه 11 دی 1400 زمان : 10:33

نکات مراقبتی بعد از کفسابی در تهران

با گذشت زمان و استفاده مداوم از سطوح سنگی، به دلیل رفت و آمد زیاد و برخورد اشیای سنگین و ایجاد ترک بر روی سطح و تغییر رنگ آنها، جلوه و زیبایی ظاهری آنها کاسته میشود. به همین دلیل لازم است برای داشتن ساختمان لوکس در زمان های مناسب نسبت به ترمیم کفپوش های سنگی اقدام شود. اما واقعیت این است، به همان اندازه که جلا دادن کفپوش های سنگی اهمیت دارد، مراقبت از آنها بعد از انجام این عملیات نیز مهم می باشد. به همین دلیل لازم است موارد زیر را بعد از کفسابی سنگ در تهران مد نظر داشته باشید:

برچسب ها کفسابی در تهران ,
بازدید : 38
شنبه 11 دی 1400 زمان : 10:32

نماشویی ساختمان چیست؟

نماشویی شست‌و‌شوی نمای بیرونی ساختمان است که شامل شستن شیشه‌ها، سنگ‌ها، حفاظ و کلیۀ درهای ساختمان می‌شود که در نمای ساختمان به ‌کار رفته‌اند. نماشویی ساختمان می‌تواند باعث زیبایی هرچه بیشتر ساختمان بشود. نماشویی علاوه بر زیبایی و حفظ پاکیزگی نما از نظر ظاهری، باعث می‌شود سن بنا کمتر از آن چیزی که هست به نظر برسد. با توجه به این که پاکیزگی نمای هر ساختمانی معرف شخصیت و فرهنگ ساکنان آن است نماشویی کمک شایانی در جهت حفظ پرستیز مجموعه و ساکنان آن می‌کند.

سطح‌ بیرونی ساختمان‌ها پس از باران، دود و آلودگی هوا رنگ‌شان تغییر می‌کند. این تغییر رنگ نماهای ساختمان، باعث از بین رفتن زیبایی ساختمان و حتی زیبایی بصری در شهرها نیز می‌شود. خدمات نماشویی ساختمان علاوه بر لایه‌برداری و تمیز کردن سطح بیرونی ساختمان، سبب طول‌ عمر بیشتر مصالح به ‌کار رفته در نمای ساختمان می‌شود. البته خدمات جانبی نیز مانند رورلپلاک و پیچ کردن نما به‌ویژه برای ساختمان‌هایی با قدمت بیشتر در کنار خدمات دیگر از سوی شرکت نماشویی برای حفظ سلامت بنا ارائه می‌شود.

بازدید : 27
شنبه 11 دی 1400 زمان : 10:31

خدمات کفسابی چیست ؟

تمامی سطوح مورد استفاده در اماکن مسکونی ، تجاری و صنعتی اعم از سطوح بتنی ، سنگی و سرامیکی پس از اجرا در نهایت کیفیت ظاهری خود نیستند .

برای مثال ریختن مصالح ساختمان و خط و خش حاصل از جابجایی ابزار و وسیله ها نمای ظاهری کفپوش ها را تخریب می کنند .

همچنین کیفیت پایین کار اجرای این کفپوش ها نیز بسیار موثر است . ممکن است سطح ناتراز باشد و یا لبه سنگ ها و موزاییک ها بیرون زدگی داشته باشد .

با توجه به موارد گفته شده نیاز به یک فرآیند پایانی است تا این عیوب برطرف شده و کیفیت مطلوب سطوح نمایان شود .

به مجموعه خدمات نظافت و سایش این سطوح تا حصول نتیجه مطلوب ، خدمات کفسابی گفته می شود .

برچسب ها خدمات کفسابی ,
بازدید : 26
شنبه 11 دی 1400 زمان : 10:30

باتوجه به مخارج بالای تعویض سنگ کف یا سنگ نما، بسیاری از افراد ترجیح‌می‌دهد که از روش‌های جایگزین بهره‌ ببرند. اولین روش بهره‌گیری از فرایند ساب سنگ است. حال این سوال مطرح‌است که ساب چیست، چه انواع، مراحل و البته مزایایی دارد؟. برای پاسخ‌دادن به این دغدغه‌های مهم حتما تا پایان همراه ماباشید.

برچسب ها ساب سنگ ,
بازدید : 34
شنبه 11 دی 1400 زمان : 10:29

پیچ و رولپلاک چیست؟

پیچ و رولپلاک با انواع مختلفی که دارند به عنوان یکی از اجزای کوچک اما حیاتی صنعت ساخت‌وساز شناخته می‌شوند. این وسیله از دو قطعه جداگانه تشکیل شده‌است و در محکم‌کاری‌های نمای ساختمان نقش بسزایی ایفا می‌کند. بخش اول رولپلاک است که یک قطعه فیبری یا پلاستیکی است که از کاربرد فراوانی در صنعت ساختمان‌سازی برخورداراست. مخصوصا از این وسیله برای محکم‌کاری قسمت‌هایی که اتصال سفت و محکمی ندارند، استفاده می‌شود. پیچ نیز به عنوان یک اتصال‌دهنده میان اجزا، شناخته‌شده که معمولا به صورت استوانه‌ای شکل ساخته می‌شود. از این ابزار برای جلوگیری از هزینه‌های زیاد حین تعمیر نما استفاده می‌شود. نقش اصلی این وسیله محکم نگهداشتن سنگ نمای ساختمان است تا ضریب ایمنی حین انجام عملیات مورنظر افزایش‌یابد. پیشنهاد می‌شود که تا حد امکان از این ابزار گالوانیزه استفاده‌شود، تا وسیله فوق از گزند تغییرات آب‌وهوایی درامان بماند. باتوجه به نقش حساس این قطعه، می‌توان چنین برداشت‌کرد که کار با این ابزار تخصص و مهارت بالایی را می‌طلبد.

برچسب ها پیچ و رولپلاک ,
بازدید : 36
شنبه 11 دی 1400 زمان : 10:28

ساب کف حیاط

یکی دیگر از مناطقی که همواره در معرض ترددهای مکرر قراردارد، حیات ساختمان یا منزل است. میزان جرم‌گیری و حجم کثیفی حیات نیز به عوامل مختلفی بستگی‌دارد. اولین عامل میزان تردد است که طبیعتا هرچه تردد بیشتری انجام‌شود، احتمال نشست اجرام و کثیفی نیز بیشتراست. به هرحال توصیه می‌شود که باید به طور میانگین در بازه زمانی هر ۱ الی ۳ سال،این فرایند انجام‌شود. تخمین قیمت نیز به نوع متراژ و شکل هندسی حیات بستگی‌دارد. چنانچه حیات منزل یا ساختمان دارای زوایای مختلفی باشد، طبیعتا این فرایند به وقت و زمان بیشتری نیازدارد. همچنین وسعت‌کاری و جابجایی وسایل و ایاب و ذهاب را درنظرگرفت تا بتوان در تخمین قیمت دقیق‌تر اقدام‌کرد. البته نباید از مراحلی که قسمت قبل اشاره‌شد نیز گذشت چراکه تعداد مراحل نامبرده نیز موثر در تعیین قیمت ساب کف حیات هستند.

برچسب ها ساب کف ,
بازدید : 34
شنبه 11 دی 1400 زمان : 10:27

شستشوی نمای ساختمان

داشتن برنامه‌ای منظم برای شستشوی نما ساختمان محل کار، نشان از اهمیت‌دادن به پرستیژ است. باتوجه به وجود انواع آلودگی‌های شهری بهترین راه‌حل ممکن برای جلوگیری از افت کیفیت بصری ساختمان شستشوی نما آن است. واضح‌است که انجام این کار نه تنها در ایجاد سیمایی زیبا موثراست بلکه موجبات بالارفتن ارزش مادی ساختمان را نیز شامل می‌شود. همواره وجود انواع آلاینده‌ها همچون گردوغبار، دوده و تغییرات ناگهانی اقلیمی موجبات ایجاد آسیب به نمای ساختمان را فراهم‌می‌کنند. اینجاست که لزوم وجود یک برنامه منظم برای زدودن آلودگی‌ها توسط کادری مجرب بیش‌ازپیش احساس می‌شود. وب‌سایت کفسابی کریمی با اندوخته‌ای به درازای بیش از دو دهه در امر شستشوی نما ساختمان به صورت تخصصی مشغول فعالیت است. درسابقه این مجموعه مجرب خدمات‌رسانی به انواع ساختمان‌های تجاری و دولتی اعم از بانک‌ها و دیگر ارگان‌های خصوصی و دولتی دیده‌می‌شود. وجه تمایز این مجموعه استفاده از تجهیزات مدرن در شستشوی نما ساختمان است.

برچسب ها شستشوی نما ,
بازدید : 34
شنبه 11 دی 1400 زمان : 10:26

سنگسابی ساختمان چیست ؟

در مختصرترین تعریف می‌توان گفت که سنگسابی به معنای لایه‌روبی از سطح سنگ‌های کثیف گفته می‌شود. سنگ‌ها به سبب آلودگی، دوده و سایر موارد دیگر پس از مدتی کثیف شده که باعث از بین رفتن زیبایی نماهای ساختمان در بیرون و زشت شدن سنگ‌های استفاده شده در داخل ساختمان می‌شود. برای زیباشدن و طولانی‌تر شدن طول عمر سنگ‌ها باید لایه‌روبی کرد.

برچسب ها سنگسابی ,
بازدید : 29
شنبه 11 دی 1400 زمان : 10:24

با سلام.به دنیای تک بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز تک بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در تک بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید. در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در تک بلاگ سپری نمایید...

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 76
  • بازدید سال : 125
  • بازدید کلی : 1026
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه